رد شدن به محتوای اصلی

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت کافی است



2 آذر 1388 - سرعت فعلی اینترنت برای کاربران خانگی کافی است

وزیر ارتباطات سرعت فعلی پهنای باند اینترنت را برای کاربران خانگی کافی دانست و گفت: اگر پهنای باند اینترنت با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه با کیفیت بالا در اختیار کاربران خانگی قرار گیرد، مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

به گزارش موبنا، مهندس رضا تقی‌پور در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: وزارت ارتباطات به دنبال ارائه پهنای باند با کیفیت مناسب به کاربران است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تله کام بزرگترین رویداد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: نمایشگاه تله کام نسبت به سال گذشته از نظر عرضه فناوری‌های جدید و شرکت‌های حاضر در این حوزه، تفاوت چشمگیری را در کیفیت شاهد است که از این رویداد شرکت‌های داخلی می‌توانند در عرضه محصولات استفاده ببرند.

وزیر ارتباطات از جمله برنامه‌های این وزارتخانه در دولت دهم را خصوصی‌سازی و سپردن تمامی فعالیت‌های این حوزه به بخش خصوصی عنوان کرد و اظهار كرد: امیدواریم در سایه فعالیت پررنگ بخش خصوصی شاهد توسعه، آزادسازی و خصوصی‌سازی در این حوزه باشیم.

تقی‌پور تاکید کرد، بخش‌های دولتی و خصوصی در نمایشگاه تله کام می‌توانند منعطف‌تر نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این بخش اقدام کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

فرازی دیگر

ارد بزرگ می گوید : می گویند رسیدن به آرامش هدف است باید گفت آرامش تختگاه نوک کوه است آیا کوهنورد همیشه بر آن خواهد ماند ؟ بیشتر زمان زندگی او در کوهپایه و دامنه می گذرد به امید رسیدن به آرامشی اندک و دوباره نهیب دل و دلدادگی به فرازی دیگر . ارد بزرگ می گوید : ابلهان در سرزمین های کوچک همواره سنگ کشورهای بزرگ را به سینه می زنند و هم میهنان خویش را تشویق به بخشش میهن و ناموس خود می کنند . ارد بزرگ می گوید : آنهایی که از زادگاه خود می روند تا رشد کنند با سپری شدن روزگار می فهمند بزرگترین گنج زندگی را از دست داده اند و آن زادگاه و میهن است . ارد بزرگ می گوید : برآزندگان و ترس از نیستی؟! آرمان آنها نیستی برای هستی میهن است. ارد بزرگ می گوید : آنگاه که آزادی فدای میهن پرستی می شود و وارون بر این میهن پرستی فدای چیزهای دیگر ، کشور رو به پلشدی می گرایید و درد . ارد بزرگ می گوید : آنکه مدام از کمبودها و ناراستی های زندگی خویش سخن می گوید دوست خوبی برای

مهارتهای استفاده از تلفن

به موقع به تلفن پاسخ دهید اگر ممکن است به تلفن بعد از نخستین یا دومین زنگ پاسخ دهید. این کار به تلفن کننده این حس را می دهد که شما مسئول و کارآمد هستید. گاهی اوقات ممکن است از جواب دادن به تلفن به خاطر انجام یک کار فوری خودداری کنید و یا شاید از میزتان دور باشید، اما تلفن محل کار نباید بیش از ۴ بار زنگ بخورد. بی توجهی به تلفنی که زنگ می زند یک راه حتمی از دست دادن تلفن های مهم و آتشی کردن کسانی است که سعی دارند با شما ارتباط برقرار کنند. بارها تجربه شده که بی توجهی به یک تلفن سرنوشت کاری را تغییر داده است و یا اینکه تلفنی زنگ می زند، زنگ می زند... بدون هیچ جوابی. در این گونه مواقع همه عصبانی می شویم و فکر می کنیم چه شرکت یا سازمان بی مسئولیتی که اجازه می دهد تلفن این همه مدت بی پاسخ بماند. اگر در حالی که دور از تلفن هستید کسی در دفترتان نیست که تلفن ها را پاسخ دهد، شماره را به یک متصدی اطلاعات و یا فرد دیگری که حاضر است پاسخگو باشد منتقل نمایید. به آن شخص بگویید کجا می روید و چه موقع بازمی گردید شماره تلفن جایی را که می روید نیز به او بدهید، سپس پیامهایتان را دریافت و فوراً بررسی

*پیمان*

بعُد سوم (آرمان نامه ارد بزرگ) فر گرد *پیمان* عیب آنان مکن که پیش ملوک پشت خم می‌کنند و بالا راست هر که را بر سماط بنشستی واجب آمد به خدمتش برخاست چون مکافات فضل نتوان کرد عذر بیچارگان بباید خواست *بوستان سعدی ● بعُد سوم آرمان نامه اُرد بزرگ ● ●فرگرد پیمان ● ___* پروین اعتصامی ____ هر که با پاکدلان صبح وصفائی دارد دلش از پرتو اسرار صفائی دارد زُهد با نیت پاک است نه با جامه ی پاک ای بس آلوده که پاکیزه ردائی دارد شمع خندید, به هر بزم از آن معنی سوخت خنده , بیچاره ندانست که جائی دارد سوی بتخانه مرو, پندر *بِرهَمن مشنو.. « *برهمن =اهریمن*» بت پرستی مکن, این ملک خدائی دارد هیزم سوخته شمع ره ومنزل نشود باید افروخت چراغی که *ضیاعی دارد پرپ نزدیک چراگاه وشبان رفته بخواب بّره دور از رمه وعزم چرائی دارد مور هرگز بدر قصر سلیمان نرود تا که در لانه ی خود برگ ونوائی دارد! گهر وقت بدین خیرگی از دست مده آخر این دُّر گرانمایه بهائی دارد فرخ آن شاخک نورسته که در باغ وجود وقت رسَتن, هوش نشو نمائی دارد صرف باطل نکند عمر گرامی « پروین» آن که چون پیر خرد راهنمائی دارد ___* پروین اعتصام