رد شدن به محتوای اصلی

مجوز انتشار 15 نشريه صادر شد

هيأت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود با انتشار 10 فصلنامه و 5 دو فصلنامه موافقت كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمدعلي رامين - دبير هيأت نظارت بر مطبوعات - با اعلام اين خبر اظهار كرد: در اين جلسه با انتشار فصلنامه «انديشه‌هاي نوين در مديريت» به صاحب امتيازي «دانشگاه سمنان» و مديرمسوولي «علي اكبر امين بيدختي»، فصلنامه «جستارهاي ادبي» به صاحب امتيازي «دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال» و مديرمسوولي «محمدجواد ضيغمي»، فصلنامه «مجله دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي گيلان» به صاحب امتيازي «دانشگاه علوم پزشكي گيلان» و مديرمسوولي «داود عطركار روشن» موافقت شد.

او افزود: فصلنامه «رسوب و سنگ رسوبي» به صاحب امتيازي «دانشگاه آزاد اسلامي شاهرود» و مديرمسوولي «عباس كنگي»، فصلنامه «اندازه‌گيري تربيتي» به صاحب امتيازي «دانشگاه علامه طباطبايي» و مديرمسوولي «فريبرز درتاج رابري»، فصلنامه «روش‌هاي تحليلي و عددي در مهندسي معدن و مواد» به صاحب امتيازي «دانشگاه يزد» و مديرمسوولي «عليرضا ياراحمدي»، فصلنامه «كتاب قيم» به صاحب امتيازي «دانشگاه يزد» و مديرمسوولي «علي محمد ميرجليلي»، فصلنامه «رستمينه» به صاحب امتيازي «دانشگاه علوم پزشكي زابل» و مديرمسوولي « حسينعلي غفاري پور»، فصلنامه «معرفت اديان» به صاحب امتيازي «مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره)» و مديرمسئولي « سيداكبر حسيني قلعه بهمن» از ديگر فصلنامه‌هايي بودند كه مجوز انتشار گرفتند.

به گفته وي با انتشار دو فصلنامه «آموزش پزشكي و توسعه» به صاحب امتيازي «دانشگاه علوم پزشكي قزوين» و مديرمسوولي « پرويز فلاح عابد»، دو فصلنامه «مجله زمين‌شناسي اقتصادي» به صاحب امتيازي «دانشگاه فردوسي مشهد» و مديرمسوولي « محمدحسن كريم‌پور»، دو فصلنامه «علوم و مهندسي جداسازي» به صاحب امتيازي «دانشگاه شهيد باهنر» و مديرمسوولي« محمد رنجبر همقاوندي»، دو فصلنامه «Islamic Political Studies Journal» به صاحب امتيازي «دانشگاه امام صادق(ع)» و مديرمسوولي « جلال درخشه»، دو فصلنامه «معرفت اقتصادي» به صاحب امتيازي «مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)» و مديرمسوولي «محمدجواد توكلي» هم موافقت شد.

او تصريح كرد: همچنين در اين جلسه به روزنامه‌هاي «همشهري» و «خبر» به علت درج مطالب مغاير با قانون مطبوعات تذكر كتبي هيأت نظارت برمطبوعات ارسال و موضوع جهت رسيدگي قانوني به مرجع قضائي ارجاع شد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چارلی چاپلین

کمتر کسی پیدا می شود که نامه تاریخی چارلی چاپلین به دخترش را نخوانده باشد . نامه ای که در کشور ما سی سال دست به دست می چرخد . در مراسم رسمی و نیمه رسمی بارها از پشت میکروفن خوانده شد و مردم کوچه و بازار با هر بار خواندن آن به یاد لبخند غمگین چاپلین افتادند که جهانی از معنا در خود داشت . اگر بعد از این همه سال به شما بگویند این نامه جعلی است چه می گویید ؟؟! لابد عصبانی می شوید و از سادگی خود خنده تان می گیرد . حالا اگر بگویند نویسنده واقعی این نامه سی سال است که فریاد می زند این نامه را من نوشتم نه چاپلین و کسی باور نمی کند چه حالی بهتان دست می دهد ؟ فکر می کنید واقعیت دارد ؟ خیلی ها مثل شما سی سال است که به فرج ا… صبا نویسنده واقعی این نامه همین را می گویند : واقعیت ندارد این نامه واقعی است !!!!! فرج ا… صبا نویسنده و روزنامه نگار کهنه کاری است . او سالها در عرصه مطبوعات فعالیت داشته و امروز دیگر از پیشکسوتان این عرصه به شمار می آید . ………. ماجرا برمی گردد به یک روز غروب در تحریریه مجله روشنفکر . فرج ا… صبا اینطور می گوید : ” سی و چند سال پیش در مجله روشنفکر تصمیم گرفت

مهارتهای استفاده از تلفن

به موقع به تلفن پاسخ دهید اگر ممکن است به تلفن بعد از نخستین یا دومین زنگ پاسخ دهید. این کار به تلفن کننده این حس را می دهد که شما مسئول و کارآمد هستید. گاهی اوقات ممکن است از جواب دادن به تلفن به خاطر انجام یک کار فوری خودداری کنید و یا شاید از میزتان دور باشید، اما تلفن محل کار نباید بیش از ۴ بار زنگ بخورد. بی توجهی به تلفنی که زنگ می زند یک راه حتمی از دست دادن تلفن های مهم و آتشی کردن کسانی است که سعی دارند با شما ارتباط برقرار کنند. بارها تجربه شده که بی توجهی به یک تلفن سرنوشت کاری را تغییر داده است و یا اینکه تلفنی زنگ می زند، زنگ می زند... بدون هیچ جوابی. در این گونه مواقع همه عصبانی می شویم و فکر می کنیم چه شرکت یا سازمان بی مسئولیتی که اجازه می دهد تلفن این همه مدت بی پاسخ بماند. اگر در حالی که دور از تلفن هستید کسی در دفترتان نیست که تلفن ها را پاسخ دهد، شماره را به یک متصدی اطلاعات و یا فرد دیگری که حاضر است پاسخگو باشد منتقل نمایید. به آن شخص بگویید کجا می روید و چه موقع بازمی گردید شماره تلفن جایی را که می روید نیز به او بدهید، سپس پیامهایتان را دریافت و فوراً بررسی

جزیره ابوموسی

جنوبی ‌ترین جزیره ایرانی آبهای خلیج ‌فارس، جزیره ابوموسی است. این جزیره در 222 کیلومتری بندرعباس و هم‌ چنین در 75 کیلومتری بندر لنگه واقع شده است. جزیره ابوموسی یکی از چهارده جزیره استان هرمزگان است که بیشترین فاصله از سواحل ایرانی خلیج فارس را دارد و طول و عرض آن درحدود 5 / 4 کیلومتر است. شهر ابوموسی مرکز جزیره ابوموسی می‌باشد. ارتفاع آن از سطح دریا 46 متر و مساحت آن دو و دو دهم کیلومتر مربع است. جزیره ابوموسی نزدیک ‌ترین پهنه خشکی از خاک ایران به خط استوا است که‌ آب و هوای مرطوب و گرم‌تری دارد. این جزیره فاقد آب و اراضی مناسب کشاورزی است؛ ولی کشت و زرع محدودی در آن صورت می‌گیرد و بیشتر مردم بومی محل به صید ماهی اشتغال دارند. این جزیره یکی از مراکز صدور نفت خام کشور است که با ظرفیتی قابل توجه فعالیت می‌کند. وسعت شهرستان ابوموسی 8 / 68 کیلومتر مربع است که مشتمل بر جزایر ابوموسی (با 12 کیلومتر مربع)، جزیره تنب‌ بزرگ (با 3/10 کیلومتر مربع) تنب کوچک (با 5/1 کیلومتر مربع)، سیری (با 3/17 دهم) کیلومتر مربع، فرور بزرگ (با 2/26کیلومتر مربع) و فرور کوچک (با 5/1 کیلومتر مربع) می‌باشد.